השר עמיחי אליהו: "לא חושב שיש קונספציה בצפון"

    המהדורה המרכזית No Comments on השר עמיחי אליהו: "לא חושב שיש קונספציה בצפון"

    השר עמיחי אליהו הערב ב'מהדורה המרכזית' עם איתי גדסי: "אני לא חושב שיש קונספציה בצפון. אף אחד לא חושב שאפשר להשאיר את המצב הזה בגבול לבנון ושיהיה שלום אם ניתן להם אסדות גז. כשמדינת ישראל תהיה ערוכה מספיק לתקוף היא תעשה את זה. אני קורא לממשלה לנקוט בצעד הראשון ולא לחכות להתקפת החיזבאללה"

    Minister of Heritage Amichai Eliyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on January 29, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה משרד ראש הממשלה עמיחי אליהו שר המורשת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר עמיחי אליהו ב'מהדורה המרכזית' הערב בהגשת איתי גדסי: "מההתרשמות שלי בשנה האחרונה – נתניהו קשוב לציבור הימני. עכשיו הוא חייב להתיישר עם העמדות שלנו אבל אם לא נעמוד ונדרוש אותם בכל תוקף נעמוד במצב לא נורמלי. אנחנו לא מוכנים לחזור לטירוף שלפני המלחמה, שהשמאל מוכר לנו אשליות על שלום. אם אנחנו נאמין בצדקת הדרך – גם העולם יתיישר ויתמוך בנו. אם אף אחד לא ישתף פעולה עם הקמפיינים שמפלגים אותנו נוכל לשרוד עוד הרבה זמן. יש תמימות דעים בממשלה שמבינה שמה שהיה הוא לא מה שיהיה. רק קבוצה מצומצמת מנסה לחזור על טעויות העבר ואסור לנו לתת להם".

    לגבי גבול הצפון: "אני לא חושב שיש קונספציה בצפון. אף אחד לא חושב שאפשר להשאיר את המצב הזה בגבול לבנון ושיהיה שלום אם ניתן להם אסדות גז. כשמדינת ישראל תהיה ערוכה מספיק לתקוף היא תעשה את זה. אני קורא לממשלה לנקוט בצעד הראשון ולא לחכות להתקפת החיזבאללה. אנחנו דופקים על השולחנות ודורשים שתהיה תגובה אבל לא נלחץ את צה"ל לצפון לפני שהוא יסיים לנצח בדרום. יש לנו צבא חזק אבל גם שאר הצבאות מולנו חזקים. אנחנו צריכים לצפות לישועת ה'. אנחנו צריכים לזכור שהחיילים הטובים זה לא כל התמונה".

    על צירוף לפיד לממשלה: "אני בעד כל מה שיכול לחבר את העם. אני לא מאמין שלפיד יכול לחבר את העם. יש המון ספינים ואני מציע להתעסק בדברים מהותיים יותר. אני מציע להתעסק רק באחדות".

    ובעניין הדרישה לסגירת משרדי ממשלה: "הכסף הגדול זה לא בסגירת המשרדים אלא ביעילות פעילות המשרדים. אני חושב שכל המשרדים עובדים עכשיו. בשנה האחרונה סייענו במורשת עדות העולים ארצה, מתחילת המלחמה אנחנו מתעסקים בשימור העוטף".

    האזינו



    0 תגובות